Blog Post

“Adverteren in Periodiekske draagt zeker bij tot het succes van onze winkel”

 Sinds kort kan je als lokale handelaar een van je producten of diensten mooi in de kijker zetten op de shoppingpagina’s in Periodiekske en De Passant. Jana en Karen van César Menswear in Mortsel zijn alvast fan van het nieuwe concept. “Het zijn zalige pagina’s om in te snuisteren”, zeggen ze. “En we merken dat onze klanten ze ook heel leuk vinden.”


Jana en Karen zijn allebei geboren en getogen in Mortsel en sinds 2015 de zaakvoerders van César Menswear, een stijlvolle kledingzaak voor mannen met zowel klassieker als hippere stuks gelegen in het centrum van de gemeente. “We zijn echt opgegroeid met Periodiekske”, vertellen de dames. “Je kon het vinden op de salontafel, we lazen het aan de eettafel en zelfs op het toilet (lacht). We kunnen dus zeggen dat we al ons hele leven lezers zijn.


"De opstart van onze zaak hebben we dan ook meteen aangekondigd in Periodiekske. En sindsdien zijn we regelmatige adverteerders."


Juiste doelgroep


Het is vooral het lokale karakter van het magazine dat Jana en Karen aanspreekt. “Je leest regelmatig artikels over vrienden en kennissen in het magazine”, zeggen ze. “Periodiekske verbindt de mensen uit de regio en brengt ze dichter bij elkaar. Dat vinden we als lezer heel interessant en charmant. En ook als adverteerder is die lokale focus belangrijk, want je weet dat je de juiste doelgroep – de mensen uit de onmiddellijke regio – bereikt. Door die lokale band verloopt de samenwerking met de ploeg achter de magazines ook steeds zeer vlot.”


Periodiekske zorgt ook voor persoonlijke shoppingideeën. “Wij proberen zoveel mogelijk lokaal te winkelen en dat lukt wonderwel”, lichten Jana en Karen toe. “Los van de leuke babbels onder de collega's, geeft lokaal shoppen een goed gevoel. Je ondersteunt iemand zijn zaak/product en laat zo zien dat je zijn werk en inzet apprecieert!”


Shoppingpagina’s


Onlangs adverteerde César Menswear voor de eerste keer ook via de shoppingpagina’s van Periodiekske en De Passant. “Deze pagina’s zijn een leuke nieuwigheid”, vertellen Jana en Karen. “Je kan op een leuke manier een product of dienst uit je zaak in de kijker zetten in de twee magazines. Het is een mooie aanvulling op het klassieke aanbod van publiciteit. En de reacties van de klanten zijn zeer positief, we horen van veel mensen dat ze speciaal binnenspringen om het artikel dat op de shoppingpagina’s stond te bekijken. We raden sowieso al onze collega’s aan om regelmatig in lokale magazines zoals Periodiekske en De Passant te adverteren. We zijn ervan overtuigd dat onze advertenties in Periodiekske bijdragen aan het succes van onze winkel.”

Heb je interesse om ook een keer mee te werken aan de puzzelpagina’s? Neem dan zeker even contact op.

door Periodiekske 11 nov, 2024
Als adverteerder wilt u natuurlijk het maximale rendement uit uw marketingbudget halen. Een van de meest effectieve manieren om dit te bereiken is door het strategisch inzetten van kortingsbonnen of speciale aanbiedingen in uw advertenties. Maar waarom werkt deze aanpak zo goed? Laten we kijken naar de concrete voordelen, ondersteund door recente cijfers.
door Periodiekske 12 okt, 2024
Als uitgeverij van magazines weten wij bij Periodiekske hoe belangrijk het is om uw merk op de juiste manier te laten zien. Maar welke reclamevorm is het meest effectief? Volgens een recente studie van Thinkbox, geanalyseerd door WE MEDIA, levert printreclame het hoogste rendement op investering (ROI) op vergeleken met andere media.
door Redactie 16 sep, 2024
In deze blog-post brengen we weer een boeiend interview, dit keer met niemand minder dan Frans Hulet. Frans, een creatieve geest achter Egghunter, deelt zijn inzichten over de waarde van printmedia in een digitale wereld. In een tijd waarin alles steeds sneller lijkt te gaan, benadrukt hij het belang van tijd nemen voor advertenties en de unieke kracht van gedrukte media. Lees verder om meer te ontdekken over Frans’ visie en hoe hij jonge creatieven inspireert om met printmagazines en advertenties om te gaan. Dit interview, oorspronkelijk gepubliceerd door We Media, biedt een verfrissend perspectief op de rol van print in onze moderne samenleving. Veel leesplezier!
Laad meer artikelen
Share by: