Blog Post

“Mijn succes heb ik aan jullie te danken”

Vorige week kregen we een telefoontje van Michel Morre, de man achter Tandlabo Morre. Hij heeft beslist dat hij het wat rustiger aan gaat doen met zijn praktijk; na al die jaren is het tijd om aan zijn pensioen te denken. Zijn telefoontje was meteen het uitgelezen moment om hem even enkele vragen te stellen.


Je bent al een hele tijd adverteerder in het Periodiekske, hoe kwam je bij ons terecht?


Ik adverteer inderdaad al meer dan 10 jaar in jullie tijdschrift, dat is al een hele poos. Nochtans heb ik lang getwijfeld. Eerst heb ik – toch wel enkele jaren- folders in brievenbussen gestoken. Een concullega adverteerde elke maand in het Periodiekske, dat we toen nog elke twee weken in de bus kregen. Ik wist niet hoe die tandarts zou reageren op een advertentie van mij, dus wachtte ik mijn tijd af tot ik op een dag die tandartspraktijk niet meer in de magazines zag staan. Eens het zover was, heb ik meteen contact opgenomen en de eerste advertentie was een schot in de roos. Gelukt! Ik vroeg ook altijd aan de mensen hoe ze bij mij terecht gekomen waren. Bijna altijd viel het woord ‘Periodiekske’. Ik hoorde zelfs verhalen over mensen die hun buren belden om te vragen of zij nog een Periodiekske hadden liggen om mijn nummer te weten te komen. Toen wist ik meteen dat ik een vliegende start zou maken. Dat is ook gebeurd, in 10 jaar tijd heb ik er 2000 klanten bij gekregen!”


Hoe heb je de samenwerking in al die jaren ervaren met Mensen zijn Media?


De samenwerking was fantastisch. Ik had vooral contact met Miel, ik kan hem echt altijd alles vragen. Als ik iets vroeg was het nooit teveel, ook toen er eens een klein foutje in de facturatie geslopen was, hebben jullie dat meteen weer in orde gebracht. Ook nu ik zeg dat ik er mee ga stoppen, blijven jullie positief en enthousiast reageren. Echt chapeau! Het is een genoegen geweest om met jullie te kunnen werken.

Ik wist meteen dat ik een vliegende start zou maken … In 10 jaar tijd heb ik er 2000 klanten bijgekregen.

Dat is fijn te horen. Het lijkt er op dat het Periodiekske je wel degelijk heeft geholpen met je zichtbaarheid.


Ik durf dat zeggen, mijn succes heb ik aan jullie te danken. Ik had direct bereik bij mijn eerste advertentie. Het Periodiekske is een vaste waarde in Edegem en omstreken en dat heb ik echt gemerkt.


Dan rest er ons nog één belangrijk iets … We wensen jou vanwege het hele team een fijn en gezond eindejaar. En natuurlijk heel veel succes met het uitbollen en genieten!


door Periodiekske 11 november 2024
Als adverteerder wilt u natuurlijk het maximale rendement uit uw marketingbudget halen. Een van de meest effectieve manieren om dit te bereiken is door het strategisch inzetten van kortingsbonnen of speciale aanbiedingen in uw advertenties. Maar waarom werkt deze aanpak zo goed? Laten we kijken naar de concrete voordelen, ondersteund door recente cijfers.
door Periodiekske 12 oktober 2024
Als uitgeverij van magazines weten wij bij Periodiekske hoe belangrijk het is om uw merk op de juiste manier te laten zien. Maar welke reclamevorm is het meest effectief? Volgens een recente studie van Thinkbox, geanalyseerd door WE MEDIA, levert printreclame het hoogste rendement op investering (ROI) op vergeleken met andere media.
door Redactie 16 september 2024
In deze blog-post brengen we weer een boeiend interview, dit keer met niemand minder dan Frans Hulet. Frans, een creatieve geest achter Egghunter, deelt zijn inzichten over de waarde van printmedia in een digitale wereld. In een tijd waarin alles steeds sneller lijkt te gaan, benadrukt hij het belang van tijd nemen voor advertenties en de unieke kracht van gedrukte media. Lees verder om meer te ontdekken over Frans’ visie en hoe hij jonge creatieven inspireert om met printmagazines en advertenties om te gaan. Dit interview, oorspronkelijk gepubliceerd door We Media, biedt een verfrissend perspectief op de rol van print in onze moderne samenleving. Veel leesplezier!
Laad meer artikelen
Share by: